Фірмовий магазин алкоголю

Повернення товару

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" продовольчі товари належної якості не підлягають поверненню.

У випадку, якщо при прийманні товарів, споживачем буде виявлено та підтверджено, що товари мають неналежну якість*, споживач має право відмовитись від їх приймання зі складанням заяви за формою, затвердженою BAYADERA із обов’язковим зазначенням причин визнання товарів такими, що мають неналежну якість та підписанням двостороннього Акту між споживачем та представником BAYADERA або представником третьої особи, залученою BAYADERA для доставки товарів.
* товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів, умовам договору або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виготівником чи продавцем інформації, а також проданий після закінчення строку його придатності чи фальсифікований.
BAYADERA GROUP є лідером виробництва горілки та бутильованого вина, а також ексклюзивним імпортером кращих світових алкогольних брендів в Україні, що гарантує продаж міцних спиртних напоїв та вина належного зразка. Ми виконуємо ретельний контроль якості та зовнішнього вигляду продукції, представленої в інтернет-магазині bayadera.ua.


Як повернути товар?

  1. Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  2. Заповніть Заяву про повернення товару та грошових коштів
  3. Надішліть товар неналежної якості та заповнену заяву за адресою одержувача.

Одержувач: 02121, м. Київ, вул. Автопаркова 7а.

{{ title }}
Додавання товару в кошик
image
{{productInfo.name}}
{{attributesString}}
Пляшка {{productInfo.volume}}
{{totalPrice}}грн
{{priceAPiece}} грн / шт.