Фірмовий магазин алкоголю

Veuve Clicquot

Бренд Veuve Clicquot фото

Veuve Clicquot («Вдова Кліко») – французький виноробний бренд, що вважається законодавцем виробництва тихих та ігристих вин. Компанія була названа на честь молодої вдови свого засновника Філіп Кліко-Муірона. Постійно працюючи над вдосконаленням рецептури і розширюючи площі виноградників, бренд отримав приголомшливий комерційний успіх. Торгова марка вперше запропонувала споживачам рожеве шампанське та регулярно поставляла вина для європейської знаті. З 1835 року пляшки Veuve Clicquot прикрашені жовтими етикетками, які роблять продукт впізнаваним по сьогоднішній день і визнані хітом в області маркетингу. За рік продається близько 20 мільйонів пляшок шампанського «Veuve Clicquot». Найпопулярнішими різновидами вважаються Brut Yellow Label, Extra Brut Extra Old, Rose, Rich, La Grande Dame.

Veuve Clicquot

Знайдено 8 товарів

Ціна, (₴)

8

Цукор

3
1
4

Об `єм. л

1
7

Сорт винограду

8
1
8

Вінтаж

1
2

Упаковка

5

Наявність товару

1
7

Рожеве, Сухе, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція

0.75 л
3 144 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Біле, Брют, 0.375 л, 12 шт. у ящику, Франція, 12%

0.375 л
1 399 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Рожеве, Сухе, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція, 12%

0.75 л
3 309 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Біле, Брют, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція, 12%

0.75 л
2 184 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Рожеве, Сухе, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція, 12%

0.75 л
3 309 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Біле, Брют, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція, 12%

0.75 л
2 433 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Біле, Напівсолодке, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція, 12%

0.75 л
2 780 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Біле, Сухе, 0.75 л, 6 шт. у ящику, Франція, 12%

0.75 л
3 095 ₴
Додати в бар
Літраж (л.):
Країна:

Veuve Clicquot – відомий дім шампанських вин, що зіграв одну з найбільш значущих ролей у становленні ігристих напоїв серед знаті та буржуазії спочатку в Європі, а потім і в інших частинах світу. На сьогодні популярність бренду не тільки не згасає, а й постійно зростає. Цьому сприяє багаторічний досвід роботи та перевірена роками маркетингова стратегія. Але головна перевага дому Мадам Кліко – ігристе вино з унікальним незабутнім смаком та витонченим ароматом, який неможливо сплутати з жодним іншим алкогольним напоєм.


Історія створення бренду «Мадам Кліко»

Невелика виноробня з сімейним підрядом була збудована у 70-х роках 18 століття Філіпом Кліко-Муіроном. Через деякий час після відкриття юнак вдало одружився з Ніколь Барбе Понсарден і був сповнений надії розвинути справу. Його планам не судилося збутися – молодята прожили два щасливі роки спільного життя, а потім чоловік помер. Його передчасна кончина зробила мадам Понсарден у такому юному віці вдовою Кліко та спадкоємицею їхнього невеликого бізнесу.

В таких випадках у дівчат того часу було всього кілька варіантів – взяти керівника бізнесу або продати багату спадщину, а виручені гроші вкласти в себе, одяг, нерухомість та інші багатства. Але підприємлива Ніколь, яка вирізнялася неординарним мисленням, вирішила продовжувати справу свого коханого, взявши управління домом Кліко на себе.

У руках 27-річної дівчини опинилася невелика виноробня, а також підтримка тестя, власний талант продавця, кмітливість, розум, амбіції, дар до підприємницької діяльності та винної справи. І це була її особливість, що призвела до сліпучого успіху!

Удові Кліко вдалося швидко налагодити виробництво та продаж шампанського під своєю торговою маркою, але епоха Наполеонівських війн внесла свої корективи. У цей момент розвитку бренду мадам Кліко зробила кілька значущих рішень:

  • Звернула увагу на ринок Росії, яка впевненими кроками рухалася до перемоги над Францією. Тут не було конкурентного середовища для ігристого шампанського через морську блокаду. Партія шампанського від мадам Кліко вирушила спочатку до Амстердама, а потім уже на склади Росії. Розрахунок виявився вірним – навіть цар Олександр I, спробувавши шампанське, популяризував його серед дворян.
  • Довела до досконалості якість ігристого вина, практично повністю усунувши утворення каламутного осаду на дні пляшки. Ремюаж (процес витримки шампанського після активної стадії бродіння під нахилом 45%) – інноваційна технологія саме вдови Кліко.
  • Інвестувала велику частину прибутку від продажу продукції на посадку нових виноградників, а завдяки новому врожаю зміцнила позиції на світовому ринку.
  • Налагодила регулярні та великі продажі шампанського Veuve Clicquot у всі куточки світу.

Згодом, усвідомлюючи свій вік і стан здоров'я, вдова Кліко подбала про справи компанії і перед смертю. Так в 1866 правління компанії Veuve Clicquot успадкував її партнер, знаменитий Едуард Верле. Він продовжив непорушні традиції бренду, досяг створення торгової марки з відомою жовтою етикеткою. Ще одна заслуга Верле – купівля старовинних штоль, на базі яких було створено нові дорогі заводи та туристичні точки для відвідування.

Як пити шампанське Veuve Clicquot?

Існує безліч різновидів ігристого шампанського Вдова Кліко, кожен з яких відрізняється смаком, насиченістю та іншими параметрами. Характеристики напою повністю залежать від сорту винограду та купажу вин. Кожне шампанське подається зі спеціально підібраним до нього закусками:

  • Veuve Clicquot La Grande Dame 1998. Сухе вино з чудовим смаком та світлим золотистим відтінком. В ароматі відчувається квіткова композиція, мінерали, цитрусові. А гурмани можуть також відчути тютюнові та солодові нотки. Подача зазвичай супроводжується морської екзотикою.
  • Veuve Clicquot Brut Rose. Напій має впізнаваний, злегка рожевий відтінок, а фірмовий сухий смак з горіховими та фруктовими нотами в ароматі дозволяє повною мірою насолодитися шампанським. Післясмак складається з гармонійно переплетених нот мигдалю, печива та сухофруктів. Шампанське подається до столу разом із стравами молекулярної кухні, фруктовою тарілкою.
  • Veuve Clicquot Rich Reserve – сухе вино з помітними срібними переливами. Напій має бархатистий об'ємний смак, тривалий післясмак з м'ятними, лакричними та ванільними нотками. Завершує композицію вишня, білі квіти та грейпфрут. Шампанське подають зі східними стравами та екзотичними фруктами, закусками (наприклад, фуа-гра).
  • Veuve Clicquot Demi-Sec – вже звична класика торгової марки Мадам Кліко. Шампанське виготовлене переважно з винограду Піно Нуар. М'який аромат наповнений фруктами та найтоншим натяком на солодкі бриоши. Шампанське подають з фруктовою тарілкою, невеликими порційними солодощами (цукерками, тістечками).
  • Veuve Clicquot Brut. Естетичне вино брют із ледь помітними на світлі переливами золота. Вас зустріне феєрверк свіжого міксу фруктів. У післясмаку відчутні пряні родзинки, спеції та ніжна ваніль. Подається для розігріву апетиту перед основними стравами.

Особливе місце у цьому списку займає шампанське Vintage (Вінтаж). Воно являє собою купаж кількох вин, у яких відчутні деревні та фруктові нотки, що змішані з ароматом французької випічки та мигдалю. Відчувається тендітне поєднання свіжості та насиченого смаку, довгого післясмаку з пікантними відтінками спецій.

Компанія також випускає інші види шампанського «Вдова Кліко» – Yellow Label, Extra Brut Extra Old, Rich, Rich Rose,.

Опробувати новизну смаків і повністю зануритися у захоплюючу подорож з історії бренду прямо по Реймсу може кожен – достатньо купити пляшку шампанського Veuve Cliquot.

{{ title }}
Додавання товару в кошик
image
{{productInfo.name}}
{{attributesString}}
Пляшка {{productInfo.volume}}
{{totalPrice}}₴
{{priceAPiece}} ₴ / шт.