Сьогодні мова піде про наші новинки – готові коктейлі в пляшках: Old Fashioned від Johnnie Walker, Negroni від Tanqueray, Cosmopolitan від Ciroc. І перш, ніж ти скажеш, що ми про ці напої вже розповідали – радимо не поспішати. Адже у команди BAYADERA.UA відбулася дивовижна розмова з людиною, яка допомогла не тільки створити перше враження про коктейлі, а й досягти глибшого розуміння коктейльної культури та культури споживання в цілому.
Тож пропонуємо і тобі підслухати нашу розмову з бренд-амбасадором Diageo — Дмитром Коломійцем.
Як виникла ідея створити лінійку готових коктейлів і чи є категорія напоїв Ready-to-Drink новинкою для українського ринку?
– Тренд RTD напоїв з’явився в Європі досить давно. До нас цей тренд “доходив” у декілька етапів:
- Пробудження. Під час першого локдауну: заклади зачинилися, а смачного коктейлю хотілося. Наші бари не розгубилися, зловили хвилю попиту та почали робити готові коктейлі для смакування за межами закладу. Це був початок тренду Ready-to-Drink для українського споживача.
- Реакція. Споживач оцінив можливість взяти готовий напій “із собою” й після карантину. Бо завжди не вистачає того самого, єдиного недопитого коктейлю перед зачиненням.
- Укорінення. Фінальним етапом формування культури споживання готових коктейлів стала комендантська година. Last call в закладах – приблизно 22:00-22:30, а охочих продовжити смакувати коктейлі й після – дуже багато. Тому Ready-to-Drink коктейлі стали спасінням для українців.
Зараз український ринок повністю готовий до такого формату напоїв, тому тренд буде тільки зростати.
«У цьому світі все геніальне — просто. Хочете щось зробити геніальне — прийдіть до самого простого.»
Про Old Fashioned
– Old Fashioned – 1 місце серед коктейлів у світі до 2022 року. Коли я проводжу співбесіду бармену, мені байдуже на його резюме: встань за бар, зроби Old Fashioned. Ось для мене краще резюме, адже його дуже важко приготувати. І тут важлива основа…
На сьогоднішній день люди, заходячи в заклади чи в магазини, звертають увагу на бренди. Основною причиною цьому стало те, що українці почали цінувати своє життя, а момент сп'яніння відійшов на другий план. Люди почали більш свідомо ставитися до того, що споживають. Тож так, вони звертають увагу на бренди.
Про Negroni
– 1 місце серед коктейлів у світі з 2022 року. Що таке Негроні? 1919 рік, початок сухого закону, який змусив більшу частину барменів переїхати в Європу. Тоді в Європі були дуже модні коктейлі Low-ABV (Low alcohol by volume), американці пристосувалися та почали робити коктейль Американо (бітер, вермут, содова).
Граф Каміло у 1919 році дуже любив бар Casoni (Флоренція) і, приходячи туди, випивав десяток коктейлів Американо і ніколи не п’янів. Одного разу він спитав про склад коктейлю та запропонував замінити содову на джин. Бармен замінив інгредієнти в рівних частинах. І зірки “зійшлися”. Граф випивав 5 коктейлів і в нього було все добре, а після його смерті цей коктейль увічнили на честь його прізвища – Негроні.
Про Cosmopolitan
– Історично так склалося, що цей коктейль набув нової хвилі популярності завдяки серіалу "Секс у великому місті". Кері Бредшоу та її подруги завжди пили саме його. Це було таке собі відродження цього коктейлю. Проте популяризував Cosmopolitan Дейл Дегрофф. Коли Дейл готував цей коктейль, він робив “Flaming” (піджигав цедру апельсина). Цим жестом, який був його фішкою, він зробив коктейль Cosmopolitan не тільки смачним, а й дуже популярним.
«В компанії Diageo бренди, які вже самі себе продають. Вони історичні та якісні.»
Чому Diageo створили лінійку саме таких коктейлів?
– Компанія створила лінійку саме цих коктейлів, враховуючи їх популярність і впізнаваність у світі. Знаючи, як вони мають смакувати, виробники зробили напої 1 в 1, використовуючи хорошу та якісну основу: Ciroc, Johnnie Walker (Blue Label), Tanqueray. Ці бренди назавжди асоціюються у людей з якістю. Як приємний бонус, Diageo розробили гарний візуал пляшки та об’єм 0,5 (5 порцій в одній пляшці).
Цільова авдиторія лінійки – люди, які люблять ці коктейлі? Не орієнтуємося на тих, хто ніколи їх не куштував?
– Я би так не сказав. Навпаки. Для тих, хто ніколи не куштував ці коктейлі, лінійка може стати першим кроком до культури вживання. Основна цільова авдиторія напоїв RTD – люди, які цінують якість і свій час.
Чи можна вважати, що Cosmopolitan – жіночий напій, а Old Fashioned або Negroni – чоловічий?
– Ніхто не може ділити коктейлі на “жіночі” та “чоловічі”. Це стереотип. Ці коктейлі мають історію, і можна життя прожити, не скуштувавши такі історичні коктейлі, думаючи, що вони “чоловічі” або “жіночі”. Я бачив чоловіків, які обожнюють Cosmopolitan, і жінок, які п’ють тільки Old Fashioned.
Які основні переваги готових коктейлів порівняно з приготуванням коктейлів вдома?
– Ймовірність того, що такі коктейлі вийдуть правильно та смачно вдома, майже дорівнює нулю. І це головна перевага. Є дуже багато етапів, які люди або не знають, або просто пропускають. Через це фінішний результат інший. У лінійці готових коктейлів ти точно знаєш, що буде смачно як у хорошому барі. А основа – це якісний алкоголь.
Як би Ви описали смак коктейлів у пляшках? Та чи відрізняються вони від тих, які готуєш самостійно?
– За смаком?! Якщо гарно описати, то, звісно, потрібен час (посміхається), але якщо коротко:
- Cosmopolitan – кисло-солодкий, освіжаючий, питкий.
- Negroni – гіркуватий смак з цитрусом і спеціями.
- Old Fashioned – гірко-солодкий, більше солодкості та збалансована гірчинка, витончений смак для справжніх поціновувачів.
Звісно, смак коктейлів у пляшках, і смак вдома – будуть відрізнятися. Знову ж таки, виходячи з того, що приготувати коктейлі правильно та смачно зможуть одиниці. А готовий коктейль у пляшці – гарант смаку та якості.
Які поради щодо правильного вживання Ви можете дати читачам? Можливо кілька страв, які ідеально доповнять смак напоїв?
– Diageo самі радять споживачам гарніші. Але важливо: посуд (правильний келих), лід і прикрасити гарнішем. Навіщо? Бо гарніш – не тільки про візуал, а й про додаткову ароматику. Я раджу не пропускати цей пункт, якщо є можливість.
Cosmopolitan — слайс лайма, це додасть приємної кислинки і, як бонус, буде гарно виглядати у рожевому келиху.
Negroni та Old Fashioned – цедра апельсина, вона ще більше розкриє смак цих напоїв, наче додасть їм життя.
Якщо говорити про фудперінг, то до таких коктейлів краще за все буде смакувати їжа формату фінгерфуд: сири, хамон, артишоки, оливки, канапе тощо.
Які плани щодо розширення асортименту та дистрибуції готових коктейлів в найближчому майбутньому?
– Я взагалі не очікував, що навіть ці коктейлі з’являться в Україні. Ринок завжди диктує правила гри, але будемо вірити, що розширення асортименту саме для українського споживача обов’язково буде.
Сподіваємося, що наша розмова з Дмитром змотивувала скуштувати новинки від Diageo. Ну а де шукати 100% оригінал з кращими умовами купівлі та швидкою доставкою – ти і так знаєш. Звісно, на BAYADERA.UA!